کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 4 / 3 / 1394برچسب:, توسط علی

کنار نیمکت خاطره ها میگذرم ، سکوت می نوازد و درخت شاهد باران عشقم با ترانه باد می خواند . . .
دستم گم کرده راهش را ، بی جهت در جیبم می خزد ، پاهایم سنگین اند ، بار غمی به دوش دارم . . .

با هر گامم زیر پاهایم صدای خش خش رنج پاییز را میشنوم و اشک هایم را پشت سر می گذارم . . .

 

در بدنم جریان دارد حضورش اما با چشمم چیزی جز فاصله نیست . . .
با خودم می گویم به کجا می روم ؟ آن چه اینجا می جویم چیست ؟
در فکر هستم . من و او اینجا و ناگهان با هق هقم دیگر نواختنی نیست . . .

 

هوا سرد است تنها میگریم ، به یاد شبی که با او خندیدم ، آه من در کنار او و حضورش عاشقانه زیر باران رقصیدم و عطر نابش را بوییدم . . .
خندیدم ، از غم چشمهایش رنجیدم ، همه را پوستم گواه می دهد . . .

 

عاشقانه ، بی ترس ، بی لرز ، زیر بوسه های آسمان دست هایم را گرفت ، محو گرمای وجودش بودم که در دلم عشقی جاویدان را نوشت . . .

 

جلوی این نیمکت به درخت شاهد چشم می دوزم ، تنهایم ! اما امروز تکرار میکنم بودنش را و از نبودنش این جا تنها می سوزم . . .

باد سردی می وزد ، دست هایم گم می شوند در جیبم ، تنها به تنهایش و تنهاییم می اندیشم ، چشم های خیسم را می بندم . . .

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت15:59---16 خرداد 1394
به بعــٍِـٍـٍٍٍٍـٍـٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍ ٍٍٍٍـ⇧ٍـٍـٍٍٍٍـٍـٍـٍـٍـٍـٍـضی

atefeh
ساعت15:58---16 خرداد 1394
بہ بعضے هاباس گفـــــت:
❎شـــاخ بـــودَنــ تٰــــو دنـیاےِ مجازیــ��
✅ چیــزِ شـــاخے نــــے✅
↘فَقَـــط↙
��یِه نِتـــــِ قَـــوے��
یِــ آدَم اَلافْـــ میخـــــــواد��
❗❗❗ پَســــــــــــ❕❕❕
��اگِــ حِـــٌـــس میکنــے خِـــیلے شاخے بِــدون کٌلا در حَـــده بیـــــلاخے


atefeh
ساعت15:55---16 خرداد 1394
مِخاطَب خاص شماس؟..... بـه مولا سوژه خنده ماس . . .



تو پروفایل ماس...... زیـــره دَست و پاس . . .



شُمارَمو میخواست . . . تـو بِگو طَلاس وَلی چون بآ مآس . . .



بَرام جزو آشغالاس . . .



پَس دَندون لَق مُخاطَب خآص . . .



چـون دور و بَرَم دآرم کُلی رَفیق آس . . .



بآلآ سَرمون خداس . . . اینـم رآه راست . . .



پَس واسـه مَن نرو تـو فآز کلاس . . .



برو بآ هَمون لاشیا بِلاس . . .


atefeh
ساعت15:52---16 خرداد 1394
☜بعـضــــــی وقتا اونقدر بَـــــد میشم

↬ رد میــــــدم

⇝َ که حتی خـــــــدا هم میگه

⇣⇣ ✖✖✖هـــــــــــــه✖✖✖

⇚تو رّوحِـــــت لعـــنتی

�� چــرا هرکاری میکنم ⇙خـــــوب نمیشی⇘


atefeh
ساعت15:50---16 خرداد 1394
با مــــــن "تــــــیریپ سنـــــگین بر نــدار ...
مــن خودم ✘ WnestoN✘ عقــــابی ام !!
اونقــــدر ســـگَم !!!
کـــــه با خودم کنـــــار نـــمیـــام ..×
پـــَرِت به پَرم بگیـــره پرپری ...!
آخـــــه کی بهــــت گفته تــــــــک پری ...؟!
تو لعـــــنتی فقط دم پــــــری ~
��عـــــــــــــــــآم No خــــــــــــآص ��


maryam
ساعت22:27---14 خرداد 1394
liiike delam barat tang shoooode
پاسخ:سلام مریم جان خوبی ابجی


parimah
ساعت13:17---14 خرداد 1394
هیچ گاه

برای دیدارت

زمان تعیین نمیکنم…

شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند…



parimah
ساعت13:19---11 خرداد 1394


تمتم آنچه از زندگی می خواهم:

یک غروب پنجشنه پاییزیست...

با پنجره ای رو به درخت ها و کلاغ ها...

و هوای بهاری اردیبهشت...

با یک فنجان چای تازه دم...

با یک موسیقی دلخواه...

و خیالی از بابت همه چیز...

سخت...

آسوده است...


parimah
ساعت9:32---8 خرداد 1394
اگر قصر شاهی تو واسه من جایی نداره

کلبه خاکی قلبم قابل تو رو نداره


parimah
ساعت9:32---8 خرداد 1394
ما که گفتیم مال یاریم غیر دل چیزی نداریم

بی شما خزون سردیم ، با شما ته بهاریم


parimah
ساعت21:09---6 خرداد 1394
باتوام باتویی که میگفتم هرگز فراموشت نمی کنم ببین فراموشت کردم.الان عاشق یه نفر دیگه شدم اما حیف بهش نگفتم عاشقتم.رفت و من از دوباره تنها شدم .

::atieh::
ساعت12:29---5 خرداد 1394
یکی از دغدغه های بچگیم این بود که میرفتم دستشویی
نمیدونستم کدوم طرفی باید بشینم…


parimah
ساعت10:03---5 خرداد 1394
هیچوقت ازدوست داشتن انصراف نده، حتی اگرکسی بهت دروغ گفت بازم بهش فرصت بده، عشق راتجربه کن حتی اگرتوش شکست خوردی، اینو بدون اگر کسی وارد زندگیت شدوگزاشت ورفت، علاوه براینکه خاطره به جای میزاره، میتونه یه تجربه هم بجا بزاره، پس فرصت بده...

parimah
ساعت10:02---5 خرداد 1394
آدمــــــا
گاهی لازمه چند وقــت کرکره شونو بکشن پاییـــن
یه پارچـــه سیـاه بزنن درش و بنـویسن:
کسی نمـــــــرده
فقط دلـــــــــم گرفتــــــه…!

.


parimah
ساعت22:40---4 خرداد 1394
همیشه حرارت لازم نیس

گاهی میتوان از سردی یه نفر

آتیش هم گرفت....


parimah
ساعت22:39---4 خرداد 1394
اگه بهش زنگ میزنی رد میکنه

اگه بهش میگی دوستت دارم و اون فقط میخنده

اگه شبا بدون شب بخیر گفتن تو خوابش میبره

یعنی تاریخ انقضای تو توی دلش تموم شده

این یه قانونه

با قانون آدما نجنگ

که غرورت له میشه....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 536
بازدید کل : 31764
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک